De 3 Musketiers

Nadat we ’s zondags thuis waren gekomen, eerst maar wat spullen opgeruimd en Sverre even de tijd gegeven om in zijn nieuwe huis rond te kijken en te snuffelen. Wat hij natuurlijk nog niet wist, is dat hij nu ècht in zijn nieuwe huis terecht gekomen is. Later samen met Yara en Noa naar het park om lekker te kunnen rennen. Onderweg zijn de ‘oh’s en ah’s’ natuurlijk ontelbaar :-). Sverre laat alles rustig over zich heen komen en lijkt onverstoorbaar en gaat gewoon zijn gangetje.
 Precies zoals we verwacht hadden, krijgen vreemde honden geen kans om bij Sverre in de buurt te komen: Yara springt er meteen tussen. Sverre is van haar!
Ook de rest van week stond een beetje in het teken van wennen aan de nieuwe situatie: in de bench, nieuwe maatjes, nieuwe omgeving…
Opvallend hoe lekker makkelijk hij doorslaapt. Vanaf de eerste nacht gaat hij om 23u de bench in en ’s ochtends om half 9 pas er weer uit. En dat gaat prima. Verder zijn we natuurlijk even kennis wezen maken bij de dierenarts en vanaf vandaag gaan we naar de hondenschool om wat manieren aan te leren. Verder spreken de foto’s hieronder wel voor zich denk ik…

de 3 musketiers zijn weer compleet!

ik ben toch ingehuurd om eendjes binnen te halen??

ik kan mezelf heel goed vermaken

wat een plaatje ben ik hè??

lekker ravotten met Noa en Yara

Dat die pot scheef staat is echt niet mijn schuld hoor!

 

experiment van het baasje met zijn camera

Ik kan ook zo terecht bij het toneel!

 

Plaats een reactie